Thursday, February 10, 2011

aku xkn egt k0 lg..finish..hbis~

aku da dpt da jwpn aku..thanx la dude~
dgn jwpn k0 pg td..aku da blh truskn id0p nih dgn aman..
d0nt w0rry la dude..aku akn buang sume rase SYG aku kt ko..
even xkn tnggl lnsung saki baki ntuk k0..papepn..
aku wish k0 happy sllu la ngn life bru k0 as GAYPENX..
ko pn ckp ko da pnt ngn pmpuan kn..
sdar ataupn x..penx tu pmpuan gak...hhaaisihh..
hare~
id0p ngn k0 bnyk ajar aku tntng id0p nih..
1.  jgn baik sgt ngn 0rg..sbb blm tntu lg 0rg tu akn uat baik alik ngn k0..
2.  jgn dgn senangnyer berk0rban ntuk 0rg yg k0 syg..sbb blm tntu lg 0rg tu mmpu berk0rban alik..klau die xbrk0rban alik pn..blm tntu die leh hargai ape yg k0 uat ntuk die..
3.  jgn syg 0rg 0ver2 sgt..klau relationship xkmne..k0 gak yg sakit nnt~
4.  jgn c0uple alik ngn ex..( ini diantre bnde wajib)
5.  jgn cpt prcaye ngn jnji2 mnis..especially ngn jnji yg sgle bgai..nk2 jnji yg ter0ver..da sah2 tu sume skdar nk amik hati..
6.  jgn inv0lved ngn relationship stattus yg k0 kne jd n0.2..n0.3..n0.4..(m0ther fucker sume nih)
mule2 je jnji sgle bgai nk adil 0r what s0 ever..last2 k0 jgk nmpk mcm tin ks0ng!!

aku da knl spe kwn n spe lwn aku..papepn..
thanx f0r everythngs la dude..drama k0..game k0..
mmg besh gler..wa tabik ''d0uble spring'' la d0wh!!
aku da maafkn sume nyer..

No comments:

Post a Comment