Monday, May 9, 2011

fucking damn ANGRY !!



yuuhuuu! sy sgt bengang hari nie.. perghhh..mmg da thap dewa da nih..
hei pmpuan ! ko dgar sni ea?
since dr 1st aku msuk office nih mmg aku MELUAT gile ngok muke ko! lg la brtambah meluat
aku tuh bler aku yg len department ngn ko ni..kne buat kje yg de c0nnection ngn ko!
means aku kne BERKERJASAMA ngn ko..fuck la weyh..
xhingin aku nk give fully c0-operation kt ko la kn!
aku xkesah sgt la kn if ko nk cuti bersalin smpai 90 hari..hey..aku lg BAHAGIA 
sbb xpyh nk ngok muke
ko yg mmg thap LONGKANG PECAH n LOJI TAIK xsiap !!
( pesanan penaja :: sy xsuke nk HINA org tp pmpuan ni da 0ver melampau ! so kne kutuk die)

hey..kire bgus la aku TOLONG buat AMAL JARIAH dgn buat semua kerja2 ko tnpe
dpt SESEN pn tawuk !! ptutnyer ko tuh kne la ber TERIMA KASIH kt aku
(EVEN AKU XHADAP PN TERIMA KASIH KO TUH)
if la aku ni hati bsuk sgt..aku lambakkn jer sume LO tuh ats meja ko..
tggu lpas ko nek cuti..ko byar la sndri..eeee..bkn keje aku pn nk buat sume tuh..
tp aku kire msih bertimbang rse ag
sbb fkir nnt sume supplier2 mngamok xdpt payment..s0 aku pn dgn BAIK HATI nyer tlong ko !!
egt la skit whai PN.A%$^& oi! anda tu hanyalah stkt PEMBANTU TADBIR JE!!
kelulusan SPM! xpyh nk berlagak sgt mcm ko tuh GRED 52 la kn?? n ntuk STALKER yg bce ni..
nk report kt bos or bdk2 ofis aku ??..dipersilakan..aku leh bentangkan carpet merah ag!!
aku xpyh mention name pn sure korang tahu spe yg aku mksud kn? lpas ni..SUMPAH la weyh..
ko ley g MATI LA SIAL !!! mmg aku xkn tlong org yg JIJIK MCM ANJING (ko la tuh)
lantaklah la ngn keje2 ko lpas ni..n lpas ni nk pnggil ko 'AKAK'??
sorryla aku rse xprlu kot n 0rg mcm ko ni mmg layak pnggil BABI jer!

(psnan pnje lg skli :: sy MENYOKONG freedom of speech)
blog sy..s0 lantaklah nk tulis ape..k0 ade?

speSIAL ntuk ko la pmpuan BENGAP !!

No comments:

Post a Comment