Sunday, July 17, 2011

Weekend Blues



Tepu tangan semua. Please give big applause. Deretan manusia kat ats ni haaa yang banyak ceriakan hidup aku balik. 2-3 minggu lepas memang totally hell life aku. Di tunggang terbalik oleh mnusia2 yang memang da xde keje. Bosan agaknye life diorang smpai tahap nak serabut kan hidup orang lain. Tapi aku masih berdiri kat sini. Masih boleh bernafas dengan tenang.

Thanks..Thanks..Thanks.. ntuk korang sume. Telatah korang, kerenah korang memang mampu buat aku senyum selebar-lebar yang mungkin setelah menangis bagai nak rak. Memang ucapan terima kasih aku ni xkan cukup. Ok aku sedar tu. Tapi aku masih nak cakap terima kasih. Sumpah ikhlas dari hati aku.

Ntuk KAU, pegi main jauh2 eh? Aku harap kau da cukup puas dengan apa yang kau dapat. Bukan sekali tapi berdouble2 kau jatuhkan aku. Saat aku masih lagi merangkak nak bangun, kau hantar lagi bom nuklear yang membuatkan aku jatuh. Kali ni bukan terduduk tapi meniarap terus. Tapi kau kene berterima kasih kat aku sbb hati aku batu. Jadi aku takde rasa pape da atas apa yang kau cube buat. Kau juga yang buat hati aku jadi batu kan?

Kau boleh pegi buat party skang ni. Kau boleh pegi bersuka-ria menjaja cerita pasal aku. Sikit pn aku takde heran lagi. Heeyy kau dengar sini baik2. I DONT GIVE IT A DAMN ! Kau boleh pegi mampos sebab dah lame aku anggap kau ni mati dalam diari hidup aku. Xpyah datang2 ag atau nak berbaik2. Sorry ye. takde maaf dlm kamus hdup aku ntuk orang FONK mcm kau ni. Opppsss sorry. Aku rasa kau tak layak ntuk aku panggil orang. Sebab seburuk-buruk kejadian manusia pun xde yang BUSUK  macam kau. Kau yang paling busuk. Jadi, berbangga la~

Hantar SEGUNI gambar2 kenangan kau dengan aku??  Hadiahkan aku BUKU CERITA yang mngandungi sume sejarah hidup aku dengan kau?? Xperlu la weyh. Sumpah aku rasa macam nak ludah muka kau kalau kau depan muka aku. Bukan ludah lagi tapi rasa macam nak lemparkan tahi aku sendri dekat muka kau. Konon la yang kau ni sangat mnghargai apa yang aku ngan kau ade dulu. DOUBLE MIDDLE FINGER ntuk kau. 

Bukan ke kau kawan dengan aku (dulu la kan) sekadar nak lepaskan kesusahan kau? Bukan ke aku ni jadi KAUNTER MASALAH ntuk kau? Bila kau ada masalah duit, kau cari aku. Pada mase kau sesak duit, aku la kawan sejati sehidup semati kau. Aku la yang konon2 paling kau sayang. Tapi bila kau da senang? Bila kau da ada duit, ada kau engat sume hutang2 kau? Aku pulak yang kena bersusah payah sebab kau pinjam duit tapi tak geti nak bayar balik. Tapi takpe, hati aku kan da jadi batu. Jadi, aku takde rasa pape. 

Cuma aku harap. Ehh brape kali la aku nak berharap ni kan. 
Kau pegi la mati cepat2. Jangan muncul lagi dlm hdup aku.

1 comment:

  1. Okey. This is totally.. -.-? tatau nk ckp. i think diz is about someone who r supposed to be ur bestfren is it? kalau betul, then she was totally sucks. DAMN. goshh i got sympathy over here. here in my heart. can u see it? :(

    ReplyDelete