Wednesday, August 10, 2011

Jangan

SMS 1
Abg, sys, Adk na cbe diam kan anen wt mse nie. Die suro adk tggu die jumaat next week, maybe time 2 ada la yg brlku. Bole ta abg2 tlg tgk2 kan die, tny kan khbr die. Even sekali dua je text die. Dlm diam adk msh na tau tntng keadaan die. Thanks abg, sys

SMS 2
Abg, sys. Adk merayu kt korg, Mnx maaf dkt anen pls. Adk ta kuat na tgk anen mcm 2. Pls abg, sys. Adk ta kuat na buat nie sume. Adk da malu kan anen. Adk merayu sgt, korg dlete la sume pasal die. Die ta seteruk 2. Adk pon ta pernah na salah kan die cuma adk sedih dgn perbuatan die. Maaf abg


Aku mengucap panjang bila baca sms kau. Aku angkat tangan. Aku da tak nak tahu apa-apa pasal kau lagi. Cukup sampai sini. Naaahhh aku da letak full stop. Kau nampak tak full stop aku? Dahh kau orang boleh pergi main jauh2. Jangan anggap pernah kenal aku lagi. Aku meluat + jijik + menyampah nak tahu cerita pasal kau lagi.

Aku kena mintak maaf dengan anen?? Kenapa? Apa salah aku? Aku backstabber dia ke? Aku bogelkan dia depan orang ramai ke? Apa? Apa yang aku buat? Aku nasihat dia sebagai seorang kakak. Aku cuba tegur die dengan kesilapan dia. Ohhh aku salah la ni. Jadi aku kena minta maaf. Dengan maaf aku, apa yang kau dapat? Anen couple balik dengan kau ke? Anen berubah ke? Anen da berhenti tergila-gilakan pengkid lain ke even da ade pengkid? Macam tu ke maksud kau? Dengan maaf aku kau fikir kau dapat jadikan keadaan seperti asal ke?

Delete semua pasal anen? Malukan anen? Siapa? Siapa yang buat semua ni. Aku tegur dia. Tapi kalau itu kau rasa memalukan dia. Ok Full stop. Apa maksud KAKAK tuh?? Ohh mungkin kau akan panggil akak pada orang2 hot kat FB supaya nampak kau pun hot sama. FAKE la tu sume.


 If you really hot, that's because of u not because of others.

Aku minta maaf ye CIK AZANEEN  if itu yang kau HAMAK sangat kan? Dahhh puas hati sekarang? Pegi main jauh2 ye? Sayang kau berdouble2 ~

No comments:

Post a Comment