Thursday, September 22, 2011

My breath






Duduk kat tepi sudut ?? Menangis tak henti2?? Oooo itu bukan aku lagi. Penat dah sampai hilang kudrat dan daya nak buat semua itu. Jatuh terduduk dan meniarap. Memang payah nak bangun balik. Berkali-kali aku hilang nafas. Jantung aku pun da nazak nak tolong aku. Kawan2? Terima kasih yang tak terhingga la. Sumpah kalau aku ada 10juta pun belum tentu mampu nak bayar semua orang.

Diamkan diri?? Ya memang aku diamkan diri. Bukan bermaksud aku tak kuat. Bukan bererti aku lembik, lemah nak menghadap semua dengan realiti penyudah cerita bangsat aku. Ya paling bangsat selama aku bernafas kat muka bumi ini. Tapi aku masih boleh ucap ""Alhamdulillah"" sebab Allah swt pilih aku untuk hadap semua celaka yang datang dalam hidup aku. Aku menghargai usaha kau nak hancurkan hidup aku.

Aku berdiri kat sini. Aku da mampu nak bercakap balik. Setelah dapat balik kekuatan dalam diri aku yang selama ini hilang. Hilang sebab terlalu penat menghadap celaka satu demi satu dalam hidup aku. Terima kasih. Aku da buang semuanya. Semua yang selama ni menjadi nanah dan kudis dalam hati aku. Aku da cukup kuat. Datang lahanat besar mana pun lepas ni. Aku mampu hadap.

Last sekali. Sumpah aku sayang dan cinta sepenuh hati pada kau EZHAN ~ 

No comments:

Post a Comment